daniellevgrootel.reismee.nl

My first 5 weeks

Het is alweer een paar weken geleden dat ik iets geplaatst heb over mijn avonturen in Engeland.

Dit keer plaats ik iets in het Nederlands , dit voelt aan de ene kant ook raar omdat je alles de hele dag in het Engels doet.
Ik ben nu ondertussen alweer 5 weken in Engeland en het bevalt me nog steeds super goed. Heb al veel gezien en gedaan en er is nog zoveel te doen.

Ik heb het enorm naar mijn zin bij het gezin en de jongens zijn nog steeds blij met me haha. Het zijn drukke dagen met veel huisewerk voor ze maar we proberen veel leuke dingen te doen zoals voetballen of andere spellen of samen muziek luisteren en ga zo maar door. Ik heb ook mijn eerste rugby wedstrijden op tv gezien en ik vind het een leuke sport om te zien , had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.

Ik ben 2 weken geleden gestart met mijn cursus CAE (Cambridge) en de planning is om mijn certificaat in december dit jaar te hebben. Dit is niet alleen goed voor mijn Engels maar ook voor mijn CV , en mijn toekomstige baan in de omgeving hier. Ik moet toegeven dat de lessen tot nu toe vrij chaotisch waren ik ga ervan uit dat dit alleen maar beter kan worden.

Ik ben ook weer gestart met paardrijden en rijdt nu van vrijdag tot zondag een lieve ruin genaamd George , ook ga ik met hem wedstrijden rijden en om te starten volgende week mijn eerste cross country parcour. Ik merk nu ook hoe erg ik het gemist heb om te trainen voor de wedstrijden etcetera.

Het paardrijden , fietsen en over 2 weken waarschijnlijk ook weer fitnessen zorgen ervoor dat ik fit blijf. Ik ontmoet hier ook veel nieuwe mensen wat natuurlijk erg leuk is en ik zie enorm veel van de omgeving en de andere plaatsen in de omgeving van Woking.

Ik ga veel om met een grote groep au pairs uit allerlei verschillende landen , en doen veel leuke activiteiten samen. Gaan samen uit , gaan dineren en ga zo maar door erg leuk om dit allemaal samen te kunnen doen.

De komende maanden gaan erg druk worden voor mij. In de maand oktober ga ik niet alleen een weekend weg met de familie maar is het ook halloween. Dit wordt een groot feest en vergt veel voorbereiding haha. In de maand november ga ik waarschijnlijk ook een aantal wedstrijden rijden met George en wil ik graag naar een concert van een van mijn favoriete bands. En dan is het alweer December ;).

Ook kijk ik uit naar de weekenden dat mijn familie en vrienden naar Engeland komen. Ik ga proberen af en toe iets te posten maar vaak vergeet ik het….

Liefs vanuit Engeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active